Dzīvokļa īre uz 1-3 mēnešiem vai ilgāku laiku

Ja Jums ir nepieciešams dzīvoklis uz ilgstošo termiņu, lūdzu, paskatāties nodalījumu Dzīvokļu Noma Ilgtermiņa. Lielākā daļa dzīvokļu šajā nodalījumā tiek piedāvātā tikai uz ilgstošo (nemazāk kā 6 mēnešu) nomas termiņu. Ja jums ir nepieciešams dzīvoklis uz termiņu 1-3 mēneši, lūdzu izvēlaties dzīvokli, kurš Jums iepatikās, un ziņojiet mums. Mēs precizēsim vai ir iespēja nomāt doto dzīvokli uz 1-3 mēnešiem. Šajā gadījumā nomas cena par mēnesi būs augstāka par mūsu mājas lapā norādīto cenu. Visbiežāk komunālo pakalpojumu izdevumi nav iekļauti nomas maksas summā, tos nomnieks maksā papildus saskaņā ar esošiem tarifiem, skaitītājiem un attiecīgo organizāciju piestādītajiem rēķiniem.

Pievērsiet uzmanību, ka mūsu pakalpojumu cena (komisija) nav Iekļauta Ilgtermiņa Nomas Cenā. Komisijas summa ir atkarīga no konkrēta dzīvokļa vai objekta un no nomas termiņa. Vairumā gadījumu Komisijas Summa sastāda 50% no vienas mēneša nomas maksas, kuru Nomnieks maksā 1 (vienu) reizi nomas līguma parakstīšanas dienā ar dzīvokļa īpašnieku. Gadījumā, ja komisijas summa atšķiras no augstāknorādītas, mēs ziņosim Jums par to papildus.

 

Īstermiņa (dažas dienas) dzīvokļa īre - viesu izmitināšanas pakalpojumi

Ja vēlaties īrēt dzīvokli īsu laika posmu (līdz 1 mēnesim), lūdzu izvēlieties dzīvokli, nodalījumā Īstermiņa, kur ir norādīta diennakts īres maksa. Lai noskaidrotu, vai dzīvoklis ir brīvs, lūdzu aizpildiet speciālo formu mājas lapā un atsūtiet mums e-pastu, faksu vai arī piezvaniet pa telefonu. Mūsu menedžeri visīsākā laikā atbildēs uz Jūsu iesniegumu. Gadījumā, ja Jūsu izvēlētais dzīvoklis nav pieejams norādītajos datumos, mēs piedāvāsim Jums citu ekvivalntu variantu.

Mūsu mājas lapā ir jauna iespēja - rezervēt dzīvokļus uz īstermiņiem online. Pagaidām online Jūs varat rezervēt tikai dažus mūsu mājas lapā piedāvātus dzīvokļus (ne visis). Izvēlēties un rezervēt dzīvokļi online var rezervēšanas modulī, majas lapas augšējā daļā, vai tieši katra dzvokļa aprakstā - poga "REZERVĒJIET INTERNETĀ". Ja Jums neizdevās rezervēt dzīvokli online, lūdzu nosūtiet mums pieprasījumu, izmantojot pogu "PASŪTĪT PEC PIEPRASĪJUMA".

Minimālais dzīvokļa īres laiks ir 3 diennaktis. Ja, gadījumā, vēlaties dzīvokli īrēt tikai 2 diennaktis, varam par to vienoties. Šādā gadījumā īres maksa būs augstāka nekā norādīts māja lapā. Mēs nerezervējam dzīvokļus uz 2 diennaktīm augstā sezonā -no 1.jūnija līdz 31.augustam, no 22.decembra līdz 10.janvārim, Lieldienubrīvdienās, Maija brīvdienās.

 

Dzīvokļa īstermiņa īres cenas

Dzīvokļa īres cena, uzturoties tajā īsu laiku, noteikta par diennakti. Mūsu mājas lapā dzīvokļu īres cenas norādītas ar piebildi "NO". Cena ir atkarīga no īres ilguma, dzīvojušo cilvēku skaita un sezonas. Gala cenu mēs Jums paziņosim, pēc Jūsu pieteikuma saņemšanas un pamatojoties uz informāciju par personu skaitu, kuras tiks izmitinātas dzīvoklī, un īres termiņu. Dzīvokļu īres cenas svētku dienās un  augstās sezonas laikā būs noteikti lielākas par cenām norādītajām mājas lapā.

Rezervējot dzīvokļus Olnine režīmā, Jūs uzreiz ieraudzīsiet dzīvokļa cenu atkarībā no viesu skaita.

Cenā ir iekļauts:

  • gultas veļa un dvieļi attiecīgam cilvēku skaitam;
  • komunālie pakalpojumi (apkure, ūdens apgāde, elektrība, gāze);
  • kabeļu vai satelīttelevīzija;
  • internets (ja tas ir dzīvoklī);
  • dzīvokļa uzkopšana pec izbraukšanas;

Cena NAV iekļauta tūristu un atpūtnieku nodeva, kas sastāda 1 EUR/diennaktī par cielvēku (neattiecas uz bērniem līdz 18 g.). Nodeva būs pievienota rezervācijas cenā atsevišķi.

Dzīvokļa rezervēšana

Par dzīvokļa rezervēšanu mēs pieprasām priekšapmaksu.

Standarta priekšapmaksas apjoms - vienas diennakts nomas maksas cena. Dažos gadījumos (piem. luksus klases dzīvokļa rezervēšana, dzīvokļa rezervēšana uz svētku dienām, iesnidzot dokumentus LR vēstniecībā vizas saņemšanai), priekšapmaksa var būt arī lielākā, par to mēs Jums paziņosim atsevišķi.

Priekšapmakasa tiek ieskaitīta dzīvokļa nomas maksas kopējā summā.

Priekšapmaksu var iemaksāt pārskaitījumā uz mūsu norēķinu kontu vai skaidrā naudā uz mūsu kompānijas piestādīta rēķina pamata. Pēc Jūsu piekrišanas ar mūsu notiekumiem saņemšanas, mēs nosūtīsim Jums priekšapmaksas rēķinu. Šo rēķinu ir jāapmaksa 3 (trīs) darba dienu laikā.

 Rezervācija skaitās spēkā esošā ar momentu, kad mēs saņemsim no Jums priekšapmaksu, ka arī informāciju par Jūsu ierašanās laiku un tālruņa numuru, pa kuru ar Jums varēsim sazināties nepieciešamības gadījumā. Pēc tam mēs nosūtīsim Jums rezervācijas apstiprinājumu ar informāciju par tikšons un mūsu atbildīgā pārstāvja kontaktinformaciju.

Gadījumā ja priekšapmaksa netiek saņemta norādītajā laikā, rezervācija tiek automātiski anulēta.

Ja Jums rezervētajā dzīvokī pēkšņi rodas neparedzēti apstākļi vai būtiskas tehniskas problēmas, firma ir tiesīgas par to pašu cenu Jums piedāvās citu, līdzvērtīgu dzīvokli. Gadījumā, ja Jūs nepiekrītat dzīvokļa aizstāšanai, priekšapmaksa tiek atgriezta Jums pilnā apmerā.

Apmaksas kārtība un garantijas summa

Atlikušās dzīvokļa nomas maksas summas apmaksa tiek veikta dienā, kad ierodas dzīvokļa īrnieks (ņemot vērā priekšapmaksu) pirms atslēgu saņemšanas. Ir jāsamaksā visa par attiecīgo īres laiku aprēķinātā summa. Gadījumā ja īrnieks ierodas vēlāk neka bija norādīts rezervācijā, vai izbrauc ātrāk par norādīto dienu, viņam ir jāsamaksā pilna īres maksa par visu īres termiņu, kurs ir norādīts rezervācijā. Samaksa par neizlietotām dienām netiek atgriezta. Iebraukšanas dienā klients samaksā arī 100 eiro garantijas summu, kura tiek atdota, klientam aizbraucot, pie noteikuma, ka dzīvoklis ir tajā pašā stāvoklī, kādā viņš bija izīrēts klientam.

Mēs nepieņemam kredītkartes nomas maksas un drošības naudas apmaksai.

 

Zaudējumu atlīdzināšana

Gadījumā, ja tiek bojāts dzīvokļi inventārs, mēbeles vai pazaudētas dzīvokļa atslēgas, no klienta garantijas naudas tiek atskaitīti izdevumi, kas saistīti ar remontu vai sabojāto iekārtu vai inventāra atjaunošanu, kā arī jaunu atslēgu izgatavošanu un slēdzeņu maiņu. Ja nodarīto bojājumu dēļ radušos izdevumu summa pārsniedz 100 eiro, maksa par to atlīdzināšanu no klienta tiek iekasēta papildus.

Rezervācijas izmaiņas vai atcelšana

Lai atceltu rezervāciju vai veikt tajā izmaiņas, nepieciešams nosūtīt mums vēstuli pa elektronisko pastu vai pa faksu un saņemt apstirinājumu par tās saņemšanu. Atceļot rezervāciju ne vēlāk ka vienu mēnesi pirms ierašanās datumam, priekšapmaksa tiek atgriezta izņemot bankas izdevumus. Atceļot rezervāciju mazāk ka vienu menesi pirms ierašanās datuma, priekšapmaksa netiek atgriezta.

Ierašanās un aizbraukšana

Iekārtošanās dzīvoklī no plkst. 14.00.

Aizbraukšanas laiks – līdz plkst. 11.00.

Nepieciešamības gadījumā klients dzīvoklī var ierasties arī agrāk par norādīto laiku, ja dzīvoklis ir brīvs. Arī aizbraukt no dzīvokļa var vēlāk par plkst. 11-iem, tikai tas iepriekš jāsaskaņo ar firmas menedžeri. Mēs vienmēr cenšamies ievērot mūsu klientu vajadzības un neprasām papildu samaksu, ja klients ierodas agrāk vai aizbrauc vēlāk. Izņemums ir gadījums, ja klients ierodas agrak par 9.00, par to ir jāsamaksa papildus 20 eiro.

Ierašanās vēlu vakarā un aizbraukšana agri no rīta

Ja klients ierodas dzīvoklī laikā no plks. 19.00 līdz 21.00, viņam papildus jāmaksā 5 eiro, bet ja, pēc plkst. 21-iem, – 10 eiro, pēc plkst. 22-iem, – 15 eiro, pēc plkst. 23-iem, – 20 eiro. Šie noteikumi neattiecas uz tiem klientiem, kas izmanto mūsu taksometra pakalpojumus.

Dažos dzīvokļos ir iespēja ievākties pašiem (self check-in) pēc pulksten 20:00 bez maksas. Mēs papildus informēsim Jūs par šādu iespēju, kā arī sniegsim visu nepieciešamo informāciju.

Taksometra pakalpojumi

Saviem klientiem mēs piedāvājam arī taksometra pakalpojumus. Maksa par braucienu no lidostas līdz attiecīgajam dzīvoklim (vienā virzienā) ir 20-35 eiro atkarībā no cilvēku skaita. Taksometrs maksimāli var uzņemt 6 cilvēkus.

Dzīvokļu aprīkojums

Dzīvokļi, kas tiek izīrēti uz īsiem laika posmiem, ir pilnīgi mēbelēti uz aprīkoti ar mūsdienīgu sadzīves tehniku. Mūsu mājas lapā Jūs varat atrast katra dzīvokļa aprakstu. Bez tam visos dzīvokļos ir gludekļi un gludināmie dēļi, tējkannas, kafijas nospiežamās krūzes, daudzos arī fēni. Dažos dzīvokļus ir ari telefoni, kas gan pieņem tikai ienākošos zvanus. Lai klients no tiem varētu zvanīt arī pats, viņam ir jānopērk speciālā priekšapmaksas Zvanu karte. Daudzos dzīvokļos ir ātrgaitas internets – WI-FI, DSL vai 3G.

Dzīvokļu apkope un gultas veļas maiņa

Dzīvokļa uzkopšana pec izbraukšanas ir iekļauta īres maksā. Ja klientam vajadzīga papildus dzīvokļa uzkopšana un papildus gultas veļas maiņa, jāmaksā 15-20 eiro par vienu uzkopšanu un vienu veļas maiņu.

Uzturēšanās dzīvoklī

  • Uzturoties dzīvoklī, klients ir pilnīgi atbildīgs par tā stāvokli, kā arī par mēbelēm, iekārtām un inventāru, kas atrodas dzīvoklī.

Ja dzīvokļa iekārtas sabojājas vai rodas kādi citi neparedzēti ekstremāli apstākļi,

klientam nekavējoties jāzvana firmas menedžerim, kura telefona numurs klientam tiek iedots iebraukšanas dienā.

  • Tā kā visi mūsu dzīvokļi atrodas daudzdzīvokļu dzīvojamās mājās, klientam ir jāievēro visi

Rīgas māju ekspluatācijas noteikumi un uzvedības normas. Tā, piemēram, viena no būtiskajām ir klusuma ievērošana laikā no plkst. 23.00 līdz 7.00. Šīs normas neievērošanas gadījumā kaimiņiem ir tiesības izsaukt policiju.

  • Ja saņemam atkārtotas sūdzības par klienta uzvedību, firmai ir tiesības klientam dzīvokli

atsavināt, ieturot iepriekš iemaksāto naudas summu.

  • Ja dzīvoklī rodas nopietnas tehniskas problēmas (nav apkures, karstā ūdens vai elektrības),

dzīvoklis var tikt mainīts pret līdzvērtīgu vai augstākas kvalitātes dzīvokli.